FAQ

Jaké je stáří dat?

Naší databanku aktualizujeme pravidelně. Minimálně jednou měsíčně a to ne pouze část, ale kompletní data. Některé části jsou aktualizovány i několikrá týdně. Nicméně jakmile data objendáte, provádíme rešerši na míru před dodáním dat (všechna data před předáním znovu aktualizujeme). Jen s námi máte tak jistotu, že stáří dat nepřesáhne několik dní či hodin (od objednávky k dodávce). Data jsou tak čerstvá a validní narozdíl od databází na CD či DVD, které jsou zastaralé dříve než se vám dostanou na stůl.

 

Jaký je rozdíl mezi DVD či CD databázemi?

Na CD či DVD jsou data velmi často zastaralá a nevalidní. Na trhu je několik CD s daty, které jejich dodavatelé získávají v lepším případě tak, že kontakty provolávají, v horším případě ani to ne a jen těží ze zastaralých databází. Bohužel provolávání těchto kontaktů trvá velmi dlouho (měsíce až roky) a fluktulace klíčových zaměstnanců sledovaných firem tomu neodpovídá a databáze jsou tedy často nevalidní. Navíc z velkých databází nelze získat přesná požadovaná skupina, u malých úzce zaměřených databází /TOP 2000 firem atp./, je na poměrně malou cílovou skupinu velmi často cíleno. Tato skupina je pak výrazně více imuní a výsledek pak může být lepší např. pokud cílíme na druhou polovinu TOP 4000 firem.

 

Proč B2Bdata?

Neprodáváme databáze, ale nové klienty, více prodaných produktů, větší obraty. Naším zájmem není Vám prodat databázi, ale vytvořit nové prodejní kanály a zlešit Vaše obchodní výsledky. Pokud se nám společně podaří uspět a každá stokoruna za data Vám vydělá tři, pět, sedm stokorun - koupíte si naše data znovu.  Naším zájmem je tedy Váš zisk.

Jak vybrat správná data?

Vybrat správná data je velmi důležité. Pokud již máte silnou základnu zákazníků lze určit cílovou skupinu snáze. Je možné určit typického zákazníka tak, že nám pod NDA předáte IČA stávajících zákazníků a my je doplníme o telefonní čísla, kontaktní osoby, obraty, počty zaměstnanců a další pole a určíme typické znaky (např. obrat od 15 do 40 mio 3-5 zaměstnanců, výrobní firmy, silný export a podobně). Na základě těchto znaků (typický zákazník) jsme schopni nabídnout další potencionální zákazníky, kteří odpovídají těmto parametrům.

fluktuace

 
Banner

Reference

 tmobileppl dpd activia KB csobge-money unicreditbank